Asiakaspalvelija
Asiakaspalvelu & Tuki - Helsinki HQ
hakemus@duuna.fi
Yleiskuvaus
Etsimme innostunutta asiakaspalvelijaa, joka on intohimoinen tarjoamaan erinomaista palvelua ja ratkaisuja asiakkaillemme. Tehtävässäsi olet keskeisessä roolissa asiakastyytyväisyyden varmistamisessa ja laadukkaan viestinnän ja tuen tarjoamisessa eri kanavien kautta.
Tämä on hybridityö, jossa voit työskennellä osittain etänä, ja toimipisteemme sijaitsee Helsingissä.
Miten vaikutat tässä roolissa
Käsittelet asiakaskyselyitä sähköpostitse, puhelimitse ja chatin kautta ammattitaitoisesti ja empaattisesti.
Ratkaiset asiakkaiden ongelmat tehokkaasti ja tarjoat käytännöllisiä ratkaisuja varmistaen samalla positiivisen asiakaskokemuksen.
Teet tiivistä yhteistyötä muiden osastojen, kuten myynnin ja tuotannon kanssa, ja tarvittaessa eskaloit tekniset ongelmat oikeille tahoille.
Keräät ja raportoit asiakaspalautetta, jotta voimme parantaa tuotteitamme ja palveluitamme.
Kehität jatkuvasti tuotetietouttasi, jotta voit tarjota asiakkaille tarkkaa ja ajantasaista tietoa.
Säilytät positiivisen ja asiakaslähtöisen asenteen jokaisessa kohtaamisessa varmistaaksesi asiakasuskollisuuden ja tyytyväisyyden.
Pätevyys
Olet tottunut työskentelemään eri viestintätyökalujen (sähköposti, chat, puhelin) kanssa.
Olet erinomainen viestijä ja omaat vahvat ongelmanratkaisutaidot.
Olet kärsivällinen, ystävällinen ja pystyt käsittelemään haastaviakin tilanteita ammattitaitoisesti.
Olet nopea oppimaan uusia järjestelmiä ja prosesseja.
Sinulla on hyvät organisointitaidot ja kyky priorisoida tehtäviä tehokkaasti.
Sujuva suomen ja englannin kielen taito (lisäkielet ovat plussaa).
Sinulla on vähintään 2 vuoden kokemus asiakaspalvelutehtävistä tai vastaavasta roolista.
Edut
Laajat terveysedut
Joustavat työajat ja hybridityömahdollisuus
Ammatillisen kehityksen mahdollisuudet, mukaan lukien koulutukset ja sertifikaatit
Maksetut vapaat, sairaslomat ja perhevapaat
Yhteisöllinen työilmapiiri
Kilpailukykyinen palkka ja tulosbonukset